-14%
ECHO Motorna pila model CS-4510ES
Obujam motora: | 45,0 cm³ |
Snaga (KW/KS): | 2,30 / 3,13 |
Težina: | 5,0 kg |
Vodilice; 38 cm; utor: | 1,5 mm |
Lanac: | Oregon 21 BPX, 64 članaka; razmak 0,325″ |
EASY START – tehnologija smanjuje napor potreban za pokretanje motora. Bez povratnog udara kod paljenja.
DIGITAL C.D.I. – jamči optimalne performanse paljenja u svim uvjetima.
G-FORCE – zahvaljujući jedinstvenoj G-FORCE tehnologiji, ECHO pile postižu veće performanse, izvrsno ubrzavanje i duži vijek trajanja. To je sustav prisilnog vađenja prljavštine iz područja filtera za zrak. Zahvaljujući ovom sustavu, produljeno je vrijeme potrebno bez čišćenja filtera i servisiranja.
OTPORNOST ZUBA – Motorne pile s ovom oznakom označavaju opremljenost za precizno rezanje.
FAST IDLE – za pokretanje pile u hladnom pogonu, brzo zagrijavanje hladnog motora
REGULACIJA LANCA (BOČNO ZATEZANJE LANCA) – Mogućnost zatezanja lanca za precizniji rez i dugovječniji rad pile
ECHO ESENCIJA
Već više od 70 godina proizvodimo izdržljive i pouzdane proizvode. Sve počinje s inženjerima koji razumiju zahtjeve aplikacija i optimiziraju performanse, trajnost i ergonomiju. Slijede ih ljudi u proizvodnji koji su ponosni na ono što rade: stvaraju komponente prema zahtjevnim specifikacijama i sklapaju ih u proizvode vrijedne ECHO imena.
Motor je srce proizvoda i mi kontroliramo cijeli proces. Naš vertikalno integrirani sustav počinje od sirovog materijala i uključuje lijevanje, strojnu obradu, toplinsku obradu, poliranje i oplatu, sve izrađeno u Japanu.
Da biste bili globalni lider, morate imati vrhunsku tehnologiju. Koristimo najnovije materijale za snagu i smanjenu težinu. Kompjuterizirani dizajn i proizvodnja dopuštaju nam da ispunimo uske tolerancije, osiguravajući superiorno prianjanje, završnu obradu i performanse. Roboti rade neumorno u suradnji s našim iskusnim suradnicima za učinkovito i koncizno sastavljanje naših proizvoda.
Prototipovi su testirani na terenu mjesecima kako bi se osiguralo da zadovoljavaju zahtjevne kriterije. Dijelovi se kontinuirano mjere kako bi se osiguralo da nema odstupanja. Sklopovi se testiraju na prikladnost te se svaki motor pokreće i mjeri kako bi se uvjerili da rade od prvog povlačenja. Nema pretpostavki i ne postoji ”dovoljno dobro”.